Op deze pagina vindt u alle informatie met betrekking tot het ruilen of retourneren van uw bestelling:

U heeft 14 dagen bedenktijd

Indien u bij ’t Wijnhoekske een bestelling heeft gedaan, kunt u deze binnen 14 dagen ruilen of retourneren: de zogenaamde ‘afkoelingsperiode’. U maakt dan gebruik van uw herroepingsrecht zoals dat in de algemene voorwaarden is vastgelegd. Om van deze regeling gebruik te maken is het wel van belang dat het bestelde compleet is en in de oorspronkelijke, onbeschadigde verpakking zit.

Verpakkingen die beschadigd zijn, incompleet of aangebroken zijn, komen niet voor ruilen, retour of restitutie in aanmerking. Helaas moeten we hier streng in zijn. Schade aan een verpakking die veroorzaakt is door de verzending valt hier uiteraard niet onder. Mocht u een beschadigde verpakking ontvangen, vermeld dit dan altijd op de vrachtbrief, c.q. het ontvangstbewijs bij de aflevering.

Stuurt u nooit aangebroken, opengemaakte flessen retour. Deze komen niet in aanmerking voor retour of ruilen.

‘Over smaak valt niet te twisten’, is een bekend gezegde. Als u een wijn niet kent maar u wilt hem graag uit proberen, bestel dan niet meteen een volle doos. U kunt bijvoorbeeld eerst eens een enkele fles, of een mix van verschillende wijnen bestellen en later een grotere hoeveelheid van uw favoriete wijn in één bestelling. Zo voorkomt u dat uw retour van de aangebroken doos geweigerd wordt.

Heeft u vragen over de mogelijkheid tot het ruilen of tourneren van uw aankoop, neem dan contact op met de klantenservice van ’t Wijnhoekse.

e-mail: info@josgorissebv.nl

Hoe te handelen

Stap 1
Kijk goed na of hetgeen u wilt retourneren of ruilen compleet, onbeschadigd is en de flessen ongeopend. (verwijderde capsules gelden als geopend en kunnen niet worden geruild of geretourneerd)

Stap 2
Neem contact op met ’t Wijnhoekske en meld dat u een geleverde bestelling retour wilt sturen of een bepaald product wilt ruilen.

Verzend uw product aan:

’t Wijnhoekske
Tilburgseweg 58
4902 TM Oosterhout

Verpak uw goederen goed om schade tijdens transport te voorkomen.

Stap 3
Voeg in een envelop een kopie van de factuur, of een briefje met minimaal het factuurnummer, uw naam en adres. Ook graag de reden waarom u de bestelling retour stuurt. Dit kans ons helpen onze klanten in de toekomst beter van dienst te zijn. Geef tot slot aan of u het aankoopbedrag retour wilt hebben (en op welke rekening) of dat u het product wilt ruilen. Indien dat laatste het geval is graag aangeven welk product u dan wilt ontvangen.

Stap 4
Na ontvangst van uw retour, sturen wij direct uw nieuwe artikel(en) op of storten zo snel mogelijk maar in elk geval binnen 14 dagen het aankoopbedrag op uw rekening.

Stap 5
Indien wij een zending retour ontvangen welke niet aan de gestelde voorwaarden voldoet, zal deze direct retour afzender worden gestuurd. Ook zendingen die geen kopie-factuur of factuurnummer bevatten kunnen we niet in behandeling nemen. Indien de afzender van het retour niet bekend is, zal de retour als niet ontvangen beschouwd worden, deze kan ook niet worden verwerkt.

Kosten retour
Eventuele kosten voor het retoursturen van een artikel komen voor uw rekening. Indien u kiest voor terugstorting van het aankoopbedrag, dan wordt het volledige aankoopbedrag, inclusief reeds betaalde verzendkosten, teruggestort op uw rekening.